تو....






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


یک فنجان قهوه تلخ

کافه چی،قهوه بیاور،تلخ تلخ...دروغهایش آنقدر شیرین بود که هنوز دلم را میزند...

 

" تـــو "

دو حرفـــــــــ ــــــ ــــ بیشتر نیســـت ،

کلمه ی کـــوتاهی

کـــــ ـــ ـه برای گفتنش ..

جانم به لبــــــ ـــ ـ رسید و

ناتمـــــ ــــ ــام ماند ..



نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت16:23---5 فروردين 1392
سلام خوبی
نظرسنجی جدید سایت من:
*بهترین آلبوم پاپ موسیقی ایران در 1391*
بی زحمت بیا تو وبم تو این نظرسنجیم شرکت کن...
نظرسنجی زیر چت باکس وبمه
خیلی خیلی ممنونم


k:f
ساعت19:13---4 فروردين 1392
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه
منم یه وب دارم که توش داستان عشقی خودم رو دارم به حالت رمان مینویسم
اگه مایل به شنیدنش بودی حتما بهم سربزن ووقتی خوندی برام نظربذارتا نوشتن روادامه بدم منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:,ساعت18:50توسط luna | |